معماری
خانه / وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا | دریافت وقت سفارت اسپانیا در تهران BLS

وقت سفارت اسپانیا و وقت فوری سفارت اسپانیا با آریا سفر. جهت دریافت وقت vip سفارت اسپانیا و وقت سفارت اسپانیا از شرکت bls با ما تماس بگیرید. قبل از درخواست ویزا برای کشور اسپانیا، متقاضی نیاز به ثبت درخواست و همچنین دریافت وقت مصاحبه حضوری دارد. چنانچه قصد دریافت فرم درخواست ویزای اسپانیا و همچنین تعیین زمان مصاحبه را داشته باشید باید به آدرس اینترنتی که از طریق سایت سفارت اسپانیا مشخص شده است مراجعه کنید. لازم به ذکر است دریافت وقت سفارت اسپانیا به صورت تلفنی ممکن نمیباشد. از آنجا که دریافت وقت سفارت اسپانیا بصورت آنلاین و اینترنتی انجام میشود، آژانس های مسافرتی و مسافران به یک کارشناس خبره جهت گرفتن وقت سفارت اسپانیا نیاز دارند. زمان باز شدن سایت تعیین وقت سفارت اسپانیا به صورت نامنظم میباشد و زمان نوبت دهی مشخص نمیباشد و همچنین پس از باز شدن وقت ها در مدت زمان کوتاه چند دقیقه ای تمام وقت ها پر می شود. در روند تعیین وقت سفارت اسپانیا، متقاضیان باید پس از ایجاد حساب کاربری و انجام مراحل آن، درخواست خود را ثبت و جهت اخذ وقت ملاقات اقدام نمایند.

در نظر داشته باشید پرداخت نقدی مبلغ ۶۰ یورو برای خدمات الزامی است.

 تلفن های تماس آریا سفر جهت تعیین وقت:

۶۶۵۵۱۷۶۱ – ۶۶۵۳۳۲۵۴ – ۶۶۵۳۳۰۷۲ – ۶۶۵۳۱۰۹۱ (۰۲۱)

کارشناسان با تجربه و خبره ی ما با سالها تجربه در زمینه ی تعیین وقت سفارت اسپانیا با توجه به نوع ویزای درخواستی متقاضی و همچنین تاریخ سفر، در اولین زمان ممکن اقدام به دریافت وقت سفارت برای کشور اسپانیا می نمایند.

وقت سفارت اسپانیا در تهران

نشانی محل مصاحبه کارگزار سفارت اسپانیا: تهران، دروس، بلوار شهرزاد، خیابان کماسایی، کوچه اول شرقی، پلاک ۱۰

نکاتی که در هنگام مراجعه به سفارت و درخواست ویزای شینگن اسپانیا باید بدانید:
– در زمان مصاحبه یک کپی از کلیه مدارک را به همراه داشته باشید، زیرا اصل مدارک بعد از مطابقت به شما عودت داده شده و کپی آن‌ها در پرونده‌ی شما در سفارت اسپانیا باقی می‌ماند.
– کلیه‌ مدارک فارسی باید دارای ترجمه رسمی باشند.
– در صورت عدم پذیرش مدارک ارائه شده عودت نخواهد شد.
– به دلیل تعداد بالای متقاضیان در ماه‌های تابستان و همچنین قبل از تعطیلات نوروز، ممکن است تعیین وقت مصاحبه چند هفته طول بکشد؛ علاوه بر این بررسی مدارک و صدور ویزا نیز ممکن است زمان بیشتری نیاز داشته باشد. از این رو، بهتر است برای تعیین تاریخ سفر، این موارد لحاظ شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید.

error: Content is protected !!